Je bent hier : Tips
woensdag , juni , 26 2019
Welkom en tof dat je onze tips leest en verder wil volgen.
Je kans ons helpen door onze tips en ideetjes een Like op Facebook, een Tweet of een Share op LinkedIn te geven.
Facebook LinkedIn Twitter

Krijg je geen Nieuwsbrief meer doorgestuurd? Bevestig je inschrijving via het inschrijvingsformulier (duurt 1 minuut).
Naar aanleiding van de GDPR hebben we mogelijk opnieuw je toestemming nodig.

Nieuwe oplossingen en tips

07

"Het draait hier in het honderd"... Dit is niet meer te doen. Boeren draaien stilaan zot

geplaatst op

Steeds meer mensen geraken bedolven onder de vele opdrachten. 
Hieronder zijn er ook veel dingen waar ze niet voor gekozen hebben, maar een carrière evolueert. 
Je neemt het erbij of je zoekt iets anders.

We maakten al verschillende tools om mensen te helpen. 

Een veel gebruikte tool is het postsorteer-schema:

Voor alle andere taken is het belangrijk om orde te brengen in de chaos. 
Door een lijst te maken van dingen, die moeten gedaan worden, breng je een eerste orde.
Maak een schema zoals hieronder: wat is belangrijk of niet belangrijk? Wat is dringend of niet dringend? 

Op die manier lukt het wel.

Praat erover met je partner en medewerkers. 
Ze kunnen zelf aangeven hoe ze je keuze kunnen bevestigen of verbeteren. 

Print deze pagina uit en hang hem in je kantoor.

Posted in: Algemeen | Tags: time management , tijdsbeheer | Comments (0) | View Count: (1042)
Comment function is not open

Je kan hiernaast zoeken of we al over een bepaald onderwerp een tip hebben geschreven.
Vul het zoekwoord in en klik even op 'Search'.

In sommige gevallen krijg je meerdere pagina's waar je op kan doorklikken.

Top