Je bent hier : Tips
donderdag , december , 01 2022

Nieuwe oplossingen en tips

26

Rendac jaarabonnement niet betaald, neem contact op met klantendienst om hoge kosten te vermijden

geplaatst op
Rendac jaarabonnement niet betaald, neem contact op met klantendienst om hoge kosten te vermijden

Zelfs al ben je te laat met het betalen van je jaarabonnement, dan kan je toch nog hoge kosten per ophaling vermijden.

Indien je factuur van je Rendac abonnement nog niet hebt betaald omwille van financiële redenen, onderneem je best actie.

Neem contact op met de klantendienst van Rendac en omschrijf de reden waarom het je nog niet gelukt is om te betalen
Belangrijk is dat je hen ook zegt wanneer je het bedrag kan betalen en vraagt om een creditnota voor de reeds verstuurde facturen per ophaling.
Indien je contact neemt voor de factuur vervallen is, kan je een betalingsregeling vragen voor je abonnement.

Je kan de klantendienst contacteren via: klantendienst@rendac.com of 053 640 234. Vermeld ook je klantennummer.

Indien je het helemaal niet lukt, neem dan even contact op met Boeren op een Kruispunt of jou landbouworganisatie.

We helpen je op weg.

Posted in: Algemeen, Rundvee, Varkenshouderij, Pluimveehouderij | Tags: Rendac , vilbeluik , kadavers , kadaverophaling , afbetalingsplan , Openstaande facturen | Comments (0) | View Count: (1232)
Comment function is not open

Help ons door onze tips te delen

Ontvang de meest gelezen tips elke maand in je mailbox door je in te schrijven op de nieuwsbrief.

aanmelden homepage

Ik we​ns hulp

Vraag gratis ondersteuning door vzw Boeren op een Kruispunt:

Ja, ik wens hulp

Of bel gratis 0800 99 138
Of 09 330 67 43